Mesaje - Scuze

Nimeni nu este perfect. Oamenii, prin insasi natura lor sunt predispusi sa greseasca iar greselile pot aparea chiar si atunci cand este vorba de afaceri. Cu putina diplomatie insa, aceste momente dificile pot foarte usor sa fie transformate intr-un avantaj pentru tine si pentru afacerea ta.

In consecinta, cand lucrurile merg rau nu intra in panica. Problemele reprezinta oportunitatea de a construi loialitatea clientilor. Trimitand o felicitare de Scuze te vei detasa de competitorii tai si le veti arata clientilor profesionalismul cu care abordezi orice situatie. Prin intermediul acestor felicitari ai ocazia sa iti recunosti greseala si sa iti asiguri partenerii de afaceri ca vei face tot posibilul ca astfel de probleme sa nu mai apara pe viitor.



Ne cerem scuze pentru problemele aparute. Va apreciem foarte mult si vom face tot ce putem pentru a ne revansa. Multumim pentru intelegere!
Va rugam sa acceptati scuzele noastre. Va respectam foarte mult si de aceea speram sa ne putem revansa pe viitor.
Multumim pentru ca ne-ati sesizat problema aparuta. Ne cerem sincer scuze pentru inconvenient!
Multumim pentru ca ne-ati sesizat problema aparuta. O vom remedia urgent. Ne cerem sincer scuze pentru inconvenient!
Apreciem foarte mult colaborarea de pana acum. Speram sa avem sansa de a lucra cu dumneavoastra din nou.
Vrem sa va asiguram ca lucram pentru a remedia problema aparuta. Vom face totul pentru a preveni astfel incoveniente pe viitor.
Regret foarte mult eroarea facuta. Va asigur ca voi face tot ce pot pentru a va recastiga increderea!
Ne pare foarte rau pentru problema aparuta; gresala ne apartine. Va rugam sa acceptati scuzele noastre!
Dorim sa va asiguram ca lucram pentru a remedia problema cat mai repede. Vom face totul pentru a va oferi cele mai bune servicii pe viitor.
Ne cerem scuze pentru orice inconvenient si dorim sa stiti ca sunteti foarte important pentru noi. Va rugam sa ne spuneti cum putem imbunatati serviciile noastre pe viitor.
Apreciem foarte mult compania pe care o conduceti si intelegem importanta serviciilor noastre. Dorim sa va asiguram ca muncim cu toate resursele pentru a remedia problema aparuta.
Am dat-o in bara! Va rugam acceptati scuzele noastre. Un agent al nostru va va contacta in urmatoarele zile. Dati-ne sansa sa ne revansam - afacerea dumneavoastra este foarte importanta pentru noi.
Apreciem foarte mult colaborarea pe care am avut-o in trecut si dorim sa reluam afacerile cu dumneavoastra.
Ne cerem scuze pentru ca nu v-am putut ajuta. Facem tot ce putem dar uneori nu este de ajuns. Ne pare rau, sper sa intelegeti.
Incercam sa fim perfecti dar uneori se intampla sa gresim. Ne cerem scuze pentru inconvenient. Vom face tot ce putem a ne revansa pe viitor.
Facem tot ce putem pentru a oferi cele mai bune servicii tuturor clientilor nostri. In cazul dumneavoastra am gresit. Va rugam sa acceptati scuzele noastre.
Ne pare rau ca nu ne-am ridicat la inaltimea asteptarilor dumneavoastra. Va rugam sa ne acordati sansa de a ne revansa.
Meritati scuzele noastre pentru greseala pe care am facut-o.